loadingimg

Wczytuję dane...

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:

Szukane słowa

bmw  fiesta  alfa  honda  fiat  rrs  subaru  civic  e36  clio 
Partnerzy RA-CE.pl
Nasi partnerzy:

1. Rally Team Zabuski - RTZ
2. Jarek Adamiak
3. Robert Mazurkiewicz
4. Tomasz Kozicki 
5. RA-CE.pl team
6. Janusz Stebel 




1. RTZ
Liderem zespołu jest Rafał Zabuski, który rozpoczął swoją rajdową przygodę w 2009 roku. Od początku kariery każdy rajd ukończył na mecie.
Od 2012 roku pilotem jest Krzysztof Mazur.
Dotychczas Rałaf 37 razy stawał na podium, w tym 15 rajdów wygrał, takich jak:
  • Rally Masters 2013, PPAiK Radkowski Trakt
  • W 2010 roku zdobył tytuł Drugiego VICE MISTRZA Rajdowego Mistrza Jeleniej Góry (RMJG).
  • W 2011 roku tytuł VICE MISTRZA RMJG
  • W 2012 roku tytuł MISTRZA RMJG oraz II VICE MISTRZA DOLNEGO ŚLĄSKA
  • W 2013 roku tytuł MISTRZA DOLNEGO ŚLĄSKA



Honda Civic Vti SiR
- Rok budowy auta: 2013
- Silnik: B16A JDM (ok.180 KM)
- Skrzynia: szpera MFactory, przełożenie 4,923 MFactory, synchronizatory karbonowe MFactory, krótkie biegi 3,4,5 MFactory
- Hamulce przód: tarcze 262mm speedmax + klocki CL Brakes RC6, tył: tarcze Ferodo Premier + Ferodo DS2500
- Hydrauliczny hamulec ręczny OBP + korektor siły hamowania OBP, przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE
- Klatka: Max rozbudowana Baran Auto Serwis
- Pasy: RRS FIA 6pkt
- Fotele: Bimarco Futura FIA
- Kierownica: QSP 350mm/90mm

Zapraszamy do polubienia i śledzenia fanpage'u zespołu: 

www.facebook.com/RallyTeamZabuski




2. Jarek Adamiak
Reprezentant Automobilklubu Kieleckiego, po kilku latach amatorskiego ścigania w 2015 ropoczął starty w wyścigach GSMP.
W sezonie 2016 Jarek wywalczył Vice Mistrzostwo Polski.
Gratulacje! 

Auto: Honda Civic EJ9
- Specyfikacja wg grupy E1-2000,
- Rok budowy: 2015,
- Silnik K20A, moc ok 240KM, elektronika HONDATA, dolot CAI,
- Przełożenie główne MFactory,
- Układ wydechowy 3" z katalizatorem sportowym,

- Zawieszenie gwintowane KW variant3, stabilizatory 24 i 22mm, regulowane wahacze przednie i tylne Skunk2,
- Hamulce: przednie tarcze 260mm, klocki CL Brakes RC6, tylne tarcze 240mm, klocki Ferodo DS2500,
- Hydrauliczny hamulec ręczny z korektorem,
- Opony: slicki wyścigowe 13"
- Felgi: Braid Winrace A 13"
- Pasy, fotel, siatka i inne z homologacją FIA
- Body: poszerzone nadwozie o 50mm, maska, tylna klapa i drzwi z laminatu.
Waga samochodu przygotowanego do startu: 945 kg


3. Robert Mazurkiewicz

Robert w 2016 roku zadebiuotwał w GSMP. Jak sie później okazało, debiut był całkiem udany ;)
Robert wygrał klasę N-2000 i zdobyt tytuł Mistrza Polski w sezonie 2016!

Gratulacje!!
 



Auto: Honda Civic Type-R EP3
- Specyfikacja wg grupy N-2000,
- Rok budowy: 2016,
- Silnik: K20A2, moc: 221KM, moment: 229Nm
- Skrzynia: przełożenie główne 6,33, szpera płytkowa 1,5-2 way MFactory
- Zawieszenie: AST 2way Cup
- Hamulce: klocki CL Brakes RC6, przewody w stalowym oplocie Goodrodge
- Fotele: Sparco Circuit II
- waga: 1170kg
- Opony: Avon Tyres





4. Tomasz Kozicki

Od 2012 roku Tomek startuje regularnie w cyklu imprez odbywających się na poznańskim torze wyścigowym pod nazwą Kryterium
SuperOes Tor "Poznań" Hondą Civic EG6 VTi w klasie 3 (silniki o pojemności do 1600cm3) oraz od
2014 roku rozpoczął rownolegle
starty w nowo utworzonym cyklu PowerStage Bednary na Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy Sobiesława Zasady w Bednarach
pod Poznaniem.

SuperOes Tor Poznań:

  • II miejsce w klasyfikacji łącznej sezonu 2012

  • I miejsce w klasyfikacji łącznej sezonu 2013

  • I miejsce w klasyfikacji łącznej sezonu 2014

  • I miejsce w klasyfikacji łącznej sezonu 2015

  Power Stage Bednary:

  • II miejsce w klasie w cyklu I 2015r.

  • I miejsce w klasie w cyklu II 2016r.


 

Honda Civic Vti SiR (EG6)
- Rok budowy auta: 2012
- Silnik: B16A JDM (ok.170 KM), lekkie koło zamachowe, układ wydechowy 2,25", kolektor 4:1
- Skrzynia: Y21, przełożenie główne MFactory 4.9, szpera płytkowa MFactory 1,5/2 way, karbonowe synchronizatory MFactory 1-5 biegu
- Zawieszenie : amortyzatory Bilstein B8 Sport ze sprężynami SPAX, komplet przednich i tylnych poliuretanów Strongflex, regulowane wahacze przednie i tylne Skunk2,
stabilizator przedni 26mm, tylny 15mm;
- Hamulce przód: tarcze 262mm + klocki Cl Brakes RC6, tył: Ferodo Premier;
- Hydrauliczny hamulec ręczny OBP Pro + korektor siły hamowania TILTON, przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE, 
A-grupowy układ hamulcowy strefowy przód / tył
- Klatka: certyfikowana, zał. J, max rozbudowana Scheffler Safety Cages z zastrzałami do kielichów.
- Pasy: OMP 801F Leggera, hom. FIA
- Fotele: OMP HTE, hom. FIA
- Kierownica: OMP Corscia 350mm/90mm
- karbonowe kuwety, boczki, flokowana deska itp...

5. RA-CE.pl team

Załogę w zespole tworzą kierowca Tomek Bilski oraz Tomek Kozicki (w roli pilota).
Tomek Bilski jest doświadczonym kierowcą, który od wielu lat startował w imprezach rangi amatorskiej.
Wspólne starty rozpoczęli w 2014 roku w imprezach rangi PAIK.
Od 2015 roku startują w nowo utworzonym cyklu Rajdowych Mistrzostw Polski Zachodniej (RMPZ).

wspólne osiągnięcia:

  • Vicemistrz Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski Zachodniej w klasie 3 (poj. do 1600cm3) w sezownie 2015

  • II Vicemistrz Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski Zachodniej w klasie 3 (poj. do 1600cm3) w sezownie 2016.

Rajdówka:
Honda Civic Vti (EK4)

- Rok budowy auta: 2010
- Silnik: B16A2 
- Skrzynia: S4C, przełożenie główne MFactory 4,923, szpera płytkowa MFactory 1,5/2 way, karbonowe synchronizatory MFactory 1-5 biegu, krótkie biegi 3,4,5 MFactory
- Zawieszenie : amortyzatory Bilstein B6 Sport ze sprężynami H&R
- Hamulce przód: tarcze 262mm Pagid, klocki Cl Brakes RC6, tył: tarcze Brembo + Ferodo Premier;
- Hydrauliczny hamulec ręczny RRS + korektor siły hamowania TILTON, przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE, 
A-grupowy układ hamulcowy strefowy przód / tył
- Klatka: certyfikowana, rozbudowana zgodna z zał.J,
- Pasy: OMP 801F, hom. FIA
- Fotele: OMP TRS, GP Race hom. FIA
- Kierownica: OMP Corscia 350mm/90mm
- System gaśniczy OMP


 6. Janusz Stebel




Honda Civic Vti (EG6)
- Silnik: B16A2
- Skrzynia: Y21, przełożenie główne MFactory, szpera płytkowa MFactory 1,5/2 way, karbonowe synchronizatory MFactory 1-5 biegu
- półosie sportowe MFactory st1
- Hamulce przód: tarcze 262mm + klocki Cl Brakes RC6, tył: Ferodo Premier;
- Hydrauliczny hamulec ręczny OBP Pro + korektor siły hamowania TILTON, przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE, 
- Klatka: certyfikowana, zał. J, max rozbudowana z zastrzałami do kielichów.