Olej silnikowy Millers CFS 10w60 NT+
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią
Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, większych
wyczynowych silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek.
Znakomity dla silników poddawanych maksymalnym obciążeniom, także tych wysokoobrotowych.
STOSOWANIE:
Polecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych, zazwyczaj o pojemności od 2 litrów
(z- lub bez- turbo).
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią
Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika
przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
znaczną redukcję tarcia
wydłużoną żywotność silnika
niższą temperaturę pracy silnika
większą moc i moment obrotowy
większą niezawodność
poprawę efektywności energetycznej
znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
PARAMETRY:
Maksymalna stała temperatura pracy: 1250C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 1500C
Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 10w40.
Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
Zapewnia wyjątkową ochronę, zwłaszcza w skrajnei ciężkich warunkach
Lepkość SAE...10w60
Gęstość przy 15oC...0,870
Lepkość kinematyczna w 1000C...23,3 cSt
DT: 04/01/17
Lepkość kinematyczna w 400C... 161 cSt
Indeks lepkości...175
Temperatura krzepnięcia...-420C
Temperatura zapłonu...2260C
Lepkość na zimno przy -250C...7,000 cP
TBN mg KOH/g...10,1