-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Forge
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Termoizolacyjna osłona turbiny Forge
Honda Civic FK2/FK8
Osłony turbosprężarki Forge zostały zaprojektowane w celu izolacji ciepła promieniowania wytwarzanego przez turbosprężarkę. Zaprojektowane przez zespół deweloperski Forge dla samochodu wyścigowego Forge VW Golf MK1, który sprawdził się w najtrudniejszych warunkach i przekroczył wszelkie oczekiwania, osłony turbosprężarki Forge zostały zaprojektowane tak, aby chronić i wydłużyć żywotność podzespołów silnika.
· Nity ze stali nierdzewnej
· Elementy złączne ze stali nierdzewnej
· Zewnętrzna powłoka z tkaniny węglowej
· Wewnętrzny rdzeń z wełny krzemianu wapnia i magnezu
· Wysokotemperaturowa tkanina krzemionkowa
Unikalna konstrukcja pomaga zmniejszyć opóźnienie turbosprężarki i zapewnia niższą temperaturę powietrza wlotowego. Osłona turbosprężarki Forge traci swoją elastyczność w ciągu pierwszych kilku cykli nagrzewania, ponieważ materiał utwardza się. Dlatego po zamontowaniu nie należy jej rutynowo zdejmować, ponieważ może to spowodować jej uszkodzenie.
Innowacyjna konstrukcja utrzymuje ciepło spalin zawarte w gorącej części turbosprężarki z dala od chłodnej części i kanału dolotowego.
Do silnika dociera więcej tlenu na jednostkę objętości, co przekłada się na większą moc.
Powierzchnia wewnętrzna:
· Maksymalna temperatura znamionowa: 1260°C/2300°F
· Dopuszczalna temperatura ciągłego użytkowania: 1000°C/1832°F
Powierzchnia zewnętrzna:
· Dopuszczalna temperatura bezpośredniego kontaktu: 982°C/1800°F
· Dopuszczalne promieniowanie cieplne: 1371°C/2500°F