Najwyższej klasy wyścigowy olej przekładniowy CRX 75w90 NT+
OPIS:
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi
dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy
(technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów: skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych,
sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju
API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas
intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe
Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych należy stosować CRX LS 75w90 NT+
KORZYŚCI:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę
komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
bardzo szybkie rozprowadzanie się oleju w skrzyni
znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
PARAMETRY:
API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-
12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B, ZF TE-ML-19C, ZF TE-ML-21B
Lepkość SAE...75w90
Gęstość przy 15oC...0,860
KARTA PRODUKTU NR:
7966
DT: 04/01/17
Lepkość kinematyczna w 1000C...13,9 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40oC: 60000 mPas