Wczytuję dane...
Model: M/CRX75W110NT+
Realizacja zamówienia: 1-7 dni
Producent: Millers

Najwyższej klasy wyścigowy olej przekładniowy CRX 75w110 NT+

OPIS:
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty”. W pełni syntetyczna baza w
połączeniu z odpornymi na ścinanie modyfikatorami lepkości oraz najnowszymi dodatkami – cząstkami
nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low
Friction).


STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów, które są mocno obciążone, lub pracują w trudnych
warunkach, jak np. wyścigi długodystansowe w samochodach o dużej mocy i momencie obrotowym.
Skrzynie manualne, zsynchronizowane, kłowe sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały
hipoidalne bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas
intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe
Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.


Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych należy stosować CRX LS 75w110 NT+


KORZYŚCI:
 testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę
komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
 wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
 znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna
 bardzo niski współczynnik tarcia redukuje temperaturę pracy skrzyni
 bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego wydłuża żywotność komponentów
 redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
 pomaga rozwiązać problemy ze skrzynią biegów w wyczynowych samochodach rajdowych
PARAMETRY:

API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-
16F, ZF TE-ML-17B

KARTA PRODUKTU NR:
7967

DT: 04/01/17
Lepkość SAE...75w110
Gęstość przy 15oC...0,861
Lepkość kinematyczna w 1000C...21,4 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40oC: 136000 mPas