Najwyższej klasy wyścigowy olej przekładniowy CRX 75w140 NT+
OPIS:
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty” do mocno obciążonych aplikacji. W
pełni syntetyczna baza w połączeniu z odpornymi na ścinanie modyfikatorami lepkości oraz najnowszymi
dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy
(technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów, które są mocno obciążone, lub pracują w trudnych
warunkach, jak np. wyścigi długodystansowe w samochodach o dużej mocy i momencie obrotowym.
Skrzynie manualne, zsynchronizowane, kłowe sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały
hipoidalne bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas
intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe
Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych należy stosować CRX LS 75w140 NT+
KORZYŚCI:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę
komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna
bardzo niski współczynnik tarcia redukuje temperaturę pracy skrzyni
bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego wydłuża żywotność komponentów
redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
pomaga rozwiązać problemy ze skrzynią biegów w wyczynowych samochodach rajdowych
znakomity do dyferencjałów bez szper
PARAMETRY:
API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-
16F, ZF TE-ML-17B
KARTA PRODUKTU NR:
7990
DT: 04/01/17
Lepkość SAE...75w140
Gęstość przy 15oC...0,887
Lepkość kinematyczna w 1000C...24,8 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40oC: 105000 mPas