Najpopularniejszy olej przekładniowy z gamy Red Line Oil.
Rekomendowany niemalże do zastosowań we wszystkich samochodach osobowych ze standardowymi mechanizmami różnicowymi lub o zwiększonym tarciu wewnętrznym LSD (samoblokujące mechanizmy różnicowe).
Zalecany również do dyfrów w samochodach z napędem na cztery koła.
Olej 75W90 jest rekomendowany do większości sportowych skrzyń biegów.
Zawiera modyfikator tarcia, który zalecany jest do skrzyń z mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu wewnętrznym LSD (samoblokujące mechanizmy różnicowe) - szpera. Zgodny z API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L2105E, SAE J2360 oraz Chrysler MS-9763
API: GL-5+
Klasa lepkości SAE (olej przekładniowy): 75W90
Lepkość kinematyczna w 100oC: 16.4
Lepkość kinematyczna w 40oC: 115
Indeks lepkości: 155
Temperatura krzepnięcia oC: -45
Temperatura zapłonu, VO oC: 440
Lepkość Brookfield, w 40oC (P): 1100
Opakowanie: 0,94 l