Olej przekładniowy RED LINE OIL klasy 70W - 75W - 80W (SAE 5W30 i 10W30 klasa lepkości olejów silnikowych) przeznaczony do skrzyń manualnych oraz mostów.
Bezpieczny dla synchronizatorów wykonanych z mosiądzu.
Spełnia wymagania API GL-1, GL-3 i GL-4. W związku z niskim współczynnikiem korozji może być stosowany z powodzeniem w układach wymagających zgodności z GL-1.
Zapewnia doskonałą ochronę, a odpowiednia ilość modyfikatorów utrzymuje wymagany współczynnik tarcia wpływający na łatwiejszą zmianę biegów (szczególnie w niższym zakresie temperatur).
Nie jest zalecany do przekładni hipoidalnych.
Powszechnie stosowany w samochodach marki BMW (do 1993 roku), Honda, Acura, Mitsubishi (szczególnie sprawdzony w skrzyniach modelu Eclipse GS/GST), Ford Focus, późne modele Mini Cooper, Land Rover/Range Rover LT77S, Dodge i Jeep NV 1500 - 3500 - 5600 i tam gdzie producent zaleca płyny Dexron® lub Mercon® (lub też bardzo zbliżony parametrami olej D4 ATF).
Popularny zamiennik o znacznie lepszych parametrach do GM Synchromesch® (1234349), Auto-Tral II® (12378508) oraz Chrysler spec MS-9224. Idealny do skrzyń DSM, Shepharda lub TRE.
Kultowy olej w świecie fanów Mazda Miata (USA) czyli MX-5.
API: GL-4
Klasa lepkości SAE (olej silnikowy): 5W30
Klasa lepkości SAE (olej przekładniowy): 75W80
Lepkość kinematyczna w 100oC: 10.6
Lepkość kinematyczna w 40oC: 56.2
Indeks lepkości: 183
Temperatura krzepnięcia oC: -50
Temperatura zapłonu, VO oC: 232
Lepkość Brookfield, w 40oC (P): 120
Opakowanie: 0,94 l