-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Hybrid Racing
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Short Shifter Hybrid Racing do Hondy Ep3
Shifter jest wykonany metodą TIG, malowanej proszkowo stali serii 1000. Górne, dolne i boczne zespoły wahaczy są wykonane z jednego kawałka aluminium 6061 i są wyposażone w niestandardowe uszczelnione łożyska kulkowe, które zmniejszają tarcie i wymagają mniej wysiłku fizycznego podczas wiosłowania przez koła zębate. Regulację rzutu przerzutki uzyskuje się za pomocą dwóch gwintowanych kołków mocujących kabel, które umożliwiają wybranie dokładnego rzutu, który odpowiada Twojemu stylowi zmiany przełożeń. Każdy sworzeń mocujący jest wyposażony w odporną na zużycie nasadkę obrotową Delrin, zapewniającą solidną i cichą pracę.
Nasza nowa konstrukcja V2 wykorzystuje wytrzymałą sprężynę wewnętrzną, która zastępuje sprężynę centrującą skręt, zapewniając lepsze centrowanie i bardziej bezpośrednie wyczucie. Dolna kulka obrotowa jest teraz wykonana ze stali nierdzewnej, która znajduje się wewnątrz wytrzymałego kubka Delrinu. Boczne ramię obrotowe jest teraz wyposażone w wytrzymałe łożysko sferyczne ze stali nierdzewnej, które zapewnia lepszą wydajność i płynność.
Rzut przód/tył oraz rzut lewo/prawo można regulować niezależnie. Przy najwyższym ustawieniu można oczekiwać 20% redukcji wyrzutu, a przy najniższym ustawieniu nawet 50% redukcji wyrzutu.
Cechy:
Płynne, precyzyjne i bezpośrednie zmiany!
Regulowany rzut w lewo/prawo i przód/tył
Anodowana konstrukcja z aluminium i stali.
Uszczelnione łożyska kulkowe zmniejszające tarcie
Wyścig przetestowany pod kątem trwałości i niezawodności
20-50% Regulowany rzut i rozstaw bramek.
Nowa konstrukcja sprężyny wewnętrznej
Nowy dolny trzpień ze stali nierdzewnej i sferyczne ramię łożyska