X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.EBC
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Opis serii BIG BRAKE KIT marki EBC Brakes
Zestaw EBC Big Brake Kit przeznaczony jest do ekstremalnego zwiększenia siły hamowania oraz odporności cieplnej hamulców. Stosuje się go zarówno w samochodach sportowych, wyścigowych, rajdowych, a także w samochodach przeznaczonych do użytku prywatnego.
W skład zestawu BIG BRAKE KIT wchodzą:
2-CZĘŚCIOWE PŁYWAJĄCE PRZEDNIE TARCZE HAMULCOWE
- Każda tarcza jest odlewana z wysokowęglowego stopu G3500, który posiada wysoką zawartość węgla i miedzi, a co za tym idzie doskonałą przewodność cieplną, a także bardzo dobre właściwości ścierne. W procesie produkcji, EBC Brakes korzysta z odlewu metodą „centre split”, która to pozwala na wykonywanie tarcz mniej podatnych na odkształcenia przy działaniu wysokiej temperatury (taki problem jest powszechny przy użyciu standardowych, tanich metod odlewniczych). Zapewnia to maksymalną trwałość i wydajność tarczy hamulcowej, szczególnie podczas wyczynowej jazdy rajdowej lub wyścigowej. Dodatkowo na tarczach znajdują się nacięcia, odpowiedzialne za usuwanie resztek pyłu ścieranych z okładzin klocków oraz zmniejszenie ciśnienia gazów powstającego pomiędzy okładziną, a tarczą.
- Tarcze EBC Racing wyposażone są w 48 wewnętrznych, kierunkowych (prawo-lewo) kominów wentylacyjnych, których zadaniem jest chłodzenie tarczy.
- Flansza (tzw. dzwon) zastosowana w tarczach EBC Racing jest precyzyjnie wycięta z kawałka aluminium wykorzystywanego w przemyśle lotniczym i kosmicznym, dzięki czemu jest mocna i lekka. Flansza anodowana jest na czarno, dzięki czemu ma wysoką odporność na korozję i wysokie walory estetyczne. Flansza może być wykorzystywana do różnych tarcz hamulcowych.
- Jednym z najmniejszych, a jednocześnie najbardziej innowacyjnych komponentów zastosowanych w tarczach EBC Racing, są wykonane ze stali nierdzewnej śruby SD-Drive ™ mocujące flansze do tarczy. W przeciwieństwie do większości śrub konkurencji, które są obrabiane ze stali a następnie ocynkowane w celu obniżenia kosztów, nasze śruby SD-Drive ™ są wyprodukowane z jednego kawałka stali nierdzewnej, co zapewnia maksymalną wytrzymałość i odporność na korozję. Każda śruba jest wyposażona w sprężynowy klips zapewniający absorbcję drgań, efektem jest cicha praca podczas jazdy.
4-TŁOCZKOWE ZACISKI HAMULCOWE Z SERII APOLLO NA PRZEDNIE TARCZE
- Zaciski hamulcowe serii Apollo posiadają konstrukcję dwuczęściową połączoną stalowymi śrubami kl.12.9 o wysokiej wytrzymałości aby wzmocnić strukturę zacisku. Analiza komputerowa FEA pokazuje, że wykorzystanie wysokowytrzymałych śrub stalowych do wzmocnienia mostka przynosi znaczną poprawę sztywności zacisku w porównaniu z konstrukcją jednoblokową. Sztywniejsza sekcja mostka oznacza mniejsze rozciąganie podczas hamowania, co zapewnia mocniejsze i bardziej czułe wyczucie pedału hamulca, zwłaszcza przy intensywnym użytkowaniu, gdy aluminiowy mostek z monoblokowym zaciskiem znacznie się zmiękcza wraz ze wzrostem temperatury.
WYŚCIGOWE KLOCKI HAMULCOWE RP-1™ Racing NA PRZÓD
- Klocki hamulcowe RP-1™ Racing zostały wykonane w zakładzie EBC Brakes Bristol w Wielkiej Brytanii z mieszanki materiałów Kevlar Carbon, dzięki czemu są odporne na wysoką temperaturę oraz zapewniają stabilność podczas hamowania w ekstremalnych warunkach.
Główne zalety klocków hamulcowych EBC RP-1™ Racing:
- Gwarantują najwyższą skuteczność hamulców pozwalając uzyskiwać lepsze wyniki podczas rajdów i wyścigów
- Dłuższa żywotność w warunkach wyścigowych
- Gwarantują stabilne hamowanie okrążenie po okrążeniu
- Tył klocków wykonany ze stali nierdzewnej (bez farby)
- Rewolucyjny system mocowania Nucap® NRS
SPORTOWE KLOCKI HAMULCOWE YellowStuff™ NA TYŁ
- Samochodowe klocki hamulcowe serii YellowStuff™ zapewniają wysoką skuteczność hamowania zarówno przy niskich jak i wysokich temperaturach, występujących podczas wielokrotnych gwałtownych hamowań na przykład podczas szybkiej jazdy autostradowej lub po torze wyścigowym. Klocki hamulcowe EBC YellowStuff™ są wykonane z materiału na bazie włókien aramidowych, dzięki czemu nie wymagają rozgrzania, a wysoka temperatura wzmaga ich skuteczność.
PRZEWODY HAMULCOWE W OPLOCIE ZE STALI NIERDZEWNEJ NA PRZÓD I TYŁ
- Przewody hamulcowe EBC mają oploty ze stali nierdzewnej, które zapewniają większą precyzję i wyczucie hamowania oraz zapobiegają zjawisku „PĘCZNIENIA”. Przewody zostały wyprodukowane i przetestowane w Wielkiej Brytanii, a także zatwierdzone przez DOT, ISO i TUV. Objęte są dożywotnią gwarancją na wady produkcyjne i korozję.
AKCESORIA DO MONTAŻU
- Zestaw Big Brake Kit zawiera: wsporniki, śruby, podkładki, nakrętki i przekładki. Adaptery zacisków EBC są obrabiane w technologii CNC z aluminium wykorzystywanego w przemyśle lotniczym i kosmicznym, w celu uzyskania wysokiej wytrzymałości, a następnie są anodowane, aby zapewnić odporność na korozję. Dodatkowo zestaw zawiera szablon do kontroli i doboru felg.
W niektórych wypadkach felg OEM wymagane jest zastosowanie tulei dystansowych. W takich przypadkach EBC zaleca zmianę felg na akcesoryjne.
Parametry techniczne
Nazwa | Wartość |
---|---|
Numer Katalogowy: | BBK006RED-4101-SG2F330/28-FR |
Typ zacisku: | Apollo-4 |
Kolor zacisku: | Czerwony |
Rozmiar tarczy hamuclowej: | 330 x 28/26 mm |
Typ klocków hamuclowych przód: | RP-1™ Racing - DP4002SS |
Typ klocków hamuclowych tył: | YellowStuff™ - DP42319R |
Oszczędność na wadze: | B/D |
Do jakich pojazdów
Marka | Model | Silnik | Rok |
---|---|---|---|
Ford | Fiesta ST (mk8) | 1.5 Turbo (200KM) | 2018- |