-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Cusco
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu renomowanej japońskiej firmy Cusco
Popularnie nazywany szperą.
Przeznacznie:
- Toyota Yaris GR 20+
- oś przednia
Specyfikacja : 1.5 way
Type: RS
rampy: 35/20
Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (LSD) jest doskonałym rozwiązaniem będącym kompromisem pomiędzy otwartym dyfrem, a całkowicie zamkniętym (spiętym). Mechanizmy CUSCO (Type RS oraz Type MZ) posiadają możliwości regulacji dzięki którym siła działania mechanizmu może być dowolnie regulowana. Cusco posiada w ofercie 3 typy mechanizmów różnicowych dopasowanych do preferencji większości kierowców:
MECHANIZM RÓŻNICOWY CUSCO TYPE RS
W mechanizmach różnicowych CUSCO Type RS dzięki zastosowaniu sprężyn śrubowych początkowa siła aktywująca płytki sprzęgieł jest niższa niż w modelu MZ, co sprawia, że reakcja dyferencjału na uślizg jest szybsza i bardziej płynna. Cusco LSD RS posiada możliwość personalizacji ustawień poprzez dodawanie lub odejmowanie sprężyn mechanizmu oraz pierścienie ciśnieniowe posiadające podwójne profile, umożliwiające przełączanie trybów 1-way / 1.5 way, 1-way / 2-way lub 1.5-way / 2-way bez konieczności zakupu dodatkowych komponentów.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
Specyfikacja 1-way
Przeznaczony głównie do samochodów FWD lub AWD z naciskiem na napęd przedni. Aktywowany tylko w przypadku przyspieszeń działa jak zwykłe LSD.
Specyfikacja 1.5-way
Zalecany do stosowaniu w samochodach z tendencja do podsterowności, aktywowany podczas przyspieszania i spowalniania np. w zakręcie.
Specyfikacja 2-way
Przeznaczony do samochodów RWD i AWD gdzie większość mocy przekazywana jest na oś tylną. Zalecany dla osób które preferują agresywną jazdę i duże kąty podczas driftów. Aktywowany zarówno podczas przyspieszenia i hamowania.