-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Cusco
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu renomowanej japońskiej firmy Cusco
Popularnie nazywany szperą.
Przeznacznie:
- Toyota Yaris GR 20+
- oś tylna
Specyfikacja : 1.5 way / 2 way
Type MZ
Rampy: 55/20 , 55/55
Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (LSD) jest doskonałym rozwiązaniem będącym kompromisem pomiędzy otwartym dyfrem, a całkowicie zamkniętym (spiętym). Mechanizmy CUSCO (Type RS oraz Type MZ) posiadają możliwości regulacji dzięki którym siła działania mechanizmu może być dowolnie regulowana. Cusco posiada w ofercie 3 typy mechanizmów różnicowych dopasowanych do preferencji większości kierowców:
MECHANIZM RÓŻNICOWY CUSCO TYPE MZ
Mechanizm różnicowy CUSCO Type MZ posiada najwyższy współczynnik poślizgu spośród wszystkich modeli dyferencjałów CUSCO. Dzięki zastosowaniu dużej, stożkowej sprężyny, która dociska płytki sprzęgła do momentu gdy siły przeciwstawne będą równe. Pierścienie ciśnieniowe posiadające podwójne profile, umożliwiające przełączanie trybów 1-way / 1.5 way, 1-way / 2-way lub 1.5-way / 2-way bez konieczności zakupu dodatkowych komponentów.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
Specyfikacja 1-way
Przeznaczony głównie do samochodów FWD lub AWD z naciskiem na napęd przedni. Aktywowany tylko w przypadku przyspieszeń działa jak zwykłe LSD.
Specyfikacja 1.5-way
Zalecany do stosowaniu w samochodach z tendencja do podsterowności, aktywowany podczas przyspieszania i spowalniania np. w zakręcie.
Specyfikacja 2-way
Przeznaczony do samochodów RWD i AWD gdzie większość mocy przekazywana jest na oś tylną. Zalecany dla osób które preferują agresywną jazdę i duże kąty podczas driftów. Aktywowany zarówno podczas przyspieszenia i hamowania.