Najwyższej klasy wyścigowy olej przekładniowy CRX LS 75w140 NT+
CRX LS 75w140 NT+
OPIS:
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty” zawierający modyfikatory tarcia dla
szper typu płytkowego. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami
nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low
Friction). Dodatkowa ochrona przeciw uderzeniom przy zmianie biegów (shock protection) w skrzyniachkłowych.
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów i dyferencjałach które są mocno obciążone, lub pracują w
trudnych warunkach, jak np. wyścigi długodystansowe lub rajdy w samochodach o dużej mocy i momencie
obrotowym, wymagających oleju z dodatkami dla szper płytkowych. Skrzynie manualne ze szperami,
zsynchronizowane, kłowe, sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały hipoidalne ze szperami,
które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions,
Samsonas, KAPS.
KORZYŚCI:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę
komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
zapewnia łatwiejsze wbijanie biegów w skrzyniach kłowych, redukuje hałas, szarpanie
dobre właściwości nawet przy zimnym oleju
znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna
dodatki NT+ zapewniają znakomitą ochronę “dog ringów” oraz zębatek, a bardzo niskie opory
redukują temperaturę pracy skrzyni
bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
znakomita ochrona płytek w szperach
KARTA PRODUKTU NR:
7970
DT: 04/01/17
PARAMETRY:
API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML-05B, ZF TE-ML-05D (Limited Slip), ZF TE-ML-
07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B
Lepkość SAE...75w140
Gęstość przy 15oC...0,887
Lepkość kinematyczna w 1000C...24,2 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40oC: 117000 mPas