-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Motul
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Bardzo wysokiej jakości płyn hamulcowy do specjalistycznych zastosowań w sporcie samochodowym oraz w tuningu. Do wszelkiego rodzaju hamulców hydraulicznych i sprzęgieł wymagających niesilikonowych płynów syntetycznych.
Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury w trakcie wyścigów.
Przewyższa standardy DOT 5.1, DOT 4, DOT 3.
STANDARDY: FMVSS 116 DOT 4, SAE J 1703, ISO 4925
Bardzo wysoki punkt wrzenia (325 stopni C), przewyższający wskaźniki tradycyjnych płynów klasy DOT 5.1 (non silicon base), DOT 5 (silicon base) i DOT 4 co pozwala na skuteczne hamowanie nawet w ekstremalnych warunkach. Lepsza ochrona aerodynamiczna (zapobiega tworzeniu się "korka powietrznego"). Skuteczny w czasie deszczu.
Bardzo wysoki punkt wrzenia na mokro (204 stopnie C) przewyższający wskaźniki tradycyjnych płynów klasy DOT 5.1 i DOT 4, co umożliwia skuteczną pracę hamulców w czasie deszczu. Płyny hamulcowe DOT 3, DOT 4, DOT 5.1 mają zdolność do wchłaniania wilgoci z powietrza co obniża punkt wrzenia i zwiększa ryzyko wystąpienia "korka powietrznego". Punkt wrzenia na mokro jest mierzony przez rozcieńczenie 3,5% wody.
Należy unikać mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach. Nie należy mieszać z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM). Przechowywać w oryginalnych opakowaniach, szczelnie zamkniętych w celu uniknięcia wchłaniania wilgoci. Agresywny chemicznie w zetknięciu ze skórą dłoni, farbami lub lakierami.