-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Red Line
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Olej z modyfikatorem tarcia.
Znany wcześniej jako LightWeight Gear Oil.
Stosowany w skrzyniach biegów do których zalecane są oleje klasy 75W80, 75W, 80W oraz 85W jak również oleje silnikowe klas SAAE 30 i SAE 10W30.
Używany również w przekładniach motocyklowych jako alternatywa oleju ShockProof®.
W niskich temperaturach charakteryzuje się niższym współczynnikiem płynięcia co umożliwia łatwiejsza zmianę biegów i synchronizację poszczególnych przełożeń gdy skrzynia jest zimna.
Może być stosowany w sportowych skrzyniach biegów celem maksymalizacji przenoszonej mocy.
Nie jest jednak zalecany do pracy w środowisku wysokich temperatur.
Popularny w przekładniach Hewland zarówno sekwencyjnych jak i kłowych oraz w przekładniach Hewland LD200 w formule Ford.
Zalecany do dyfrów samochodów Toyota, Chrysler, Dodge, Ford Focus RS oraz Suzuki. Olej rekomendowany klas API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L2105E oraz SAE J2360.
API: GL-5+
Klasa lepkości SAE: 75W85
Lepkość kinematyczna w 100oC: 12
Lepkość kinematyczna w 40oC: 68
Indeks lepkości: 171
Temperatura krzepnięcia oC: -45
Temperatura zapłonu, VO oC: 224
Lepkość Brookfield, w 40oC (P): 500
Opakowanie: 0,94 l